3.31.2006

imagine john lennon 3

Jealous Guy
I was dreaming of the past 我渴望著過去
and my heart was beating fast 我的心跳因此而加速
I began to lose control 我開始失去了控制
I began to lose control 我開始失去了控制

I didn`t mean to hurt you 我並非有意要傷害妳
I`m sorry that I made you cry 我很抱歉我讓妳哭了
I didn`t want to hurt you 我並不想要傷害妳
I`m just a jealous guy 我只是一個忌妒的傢伙

I was feeling insecure 我感覺不到安全感
you might not love me any more 妳也許已經不再愛我
I was shivering inside 我的內心在顫抖
I was shivering inside 我的內心在顫抖

I didn`t mean to hurt you 我並非有意要傷害妳
I`m sorry that I made you cry 我很抱歉我讓妳哭了
I didn`t want to hurt you 我並不想要傷害妳
I`m just a jealous guy 我只是一個忌妒的傢伙

I was trying to catch your eyes 我試著捕捉妳的眼神
thought that you were trying to hide 想著關於妳試圖躲藏
I was swallowing my pain 我吞下我的苦
I was swallowing my pain 我吞下我的苦

I didn`t mean to hurt you 我並非有意要傷害妳
I`m sorry that I made you cry 我很抱歉我讓妳哭了
I didn`t want to hurt you 我並不想要傷害妳
I`m just a jealous guy 我只是一個忌妒的傢伙

沒有留言: